126 dar till friheten!

om 126 dagar får jag äntligen lämna den här JÄVLA skiten, denna jävla pisshåla som jag hatat sen jag föddes.
det enda bra med den här hålan är att vi har hav nära, sen finns det absolut ingenting.
jag har klarat många tusen dagar här, jag ska klara 126 dagar till ... men efter studenten rymmer jag, vare sig det blir Mars, USA, Göteborg, Thailand whatever ... sen ska jag hoppas på att aldrig komma tillbaka, aldrig mer Ronneby.

det är mitt mål: att fly Ronneby om exakt 126 dar och aldrig återvända!

jag kommer väl att hälsa på farmor och mamma typ, men det är allt .. jag hör inte hemma här och har aldrig gjort.

ingenting går ju som man vill heller, idag har varit den sämsta dagen iår, för allt gick bara utför.
visst tv4 och allting ville ju ha oss, men om jag ska vara ärlig fick jag tvinga andra att hjälpa till, så jävla lat klass (alla behöver inte ta åt sig) men det är fan mer facebookande än nåt annat.
beter sig som man går i lekis och kan hoppa runt och leka bara, men det visar sig i betygen också! får jag fan i mig hoppas åtminstone.
tjockis suger röv som vanligt, referensen blir inte färdig förens måndag, allvarligt talat förstår jag inte att det kan ta sån tid, men jag härda ut .. kommer ändås aldrig komma till usa! så känns det väl just nu, och alla är så jävla negativa till mig och usa, ni behöver inte ha åsikter varenda eviga jävla dag så som (fan, du kommer inte klara det, hahaha, fan ska du göra där? .. hahaha, du kommer komma hem efter en vecka OSVOSV)
jag vet jag ha största självförtroendet i världen, jag ta inte åt mig ett skit om vad folk säger ... men ibland orkar jag inte höra, håll käften för det är inte jag som kommer sitta kvar i ronneby och ruttna sönder.  - det är ni som tycker att ni kan jobba på tarkett resten av livet (jag tog tarkett för det verka vara allas dröm)

jag får alltid höra en jävla massa skit av hur mycket folk som helst, varför? jo för att jag inte ta åt mig, alla killar/tjejer kan säga jag är fet, ful, äcklig, töntig, cp, störd, osv .. det får jag höra varje dag, BARA för dom vet att jag inte ta åt mig, (det verka visst underhålla folk?), men inte ett ljud säger dom till de brudar som tar åt sig, det bevisar bara hur klena människor ni är, .. för när någon berätta hur ful man är, då är man egentligen inte det, det är bara svårt för mänskligheten att våga säga sanningen. - jag vet jag är snygg!

126 dagar är allt som ekar i mitt huvud just nu ......

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Men vad bra att hon är färdig nu! :D Och att scanna in referensen borde hon ju kunna ta sig tid att göra. Det tar ju inte mer än max 5 minuter om inte scannen är knäppt som min är. :P vad tråkigt att hennes barn har blivit så sjukt. :/



Jag fick min första match idag! Så nu är jag jätte glad! :D Familjen låter jätte bra, bortsett från att vi har lite delade intressen så jag vet inte om jag kommer tacka nej senare. Men just nu vill jag prata lite mer med dom. :)

2010-02-04 @ 21:01:46
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Jaa jag vart jätte glad att jag äntligen har fått en match! :D Gillar du friluftsliv? Jag som hatar allt såndär. Jag vill inte upp och vandra i bergen typ. :P

Men jag hoppas att dom hör av sig och svarar på mitt mail. :) För jag skulle vilja prata med dom ändå.

2010-02-04 @ 22:07:57
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback