11 Februari - 4 månader till student

en fika med sofia och sara satt ju inte helt fel hörrni.
mycket skit snack blev det, som vanligt då och en fet kladdkaka, herrrrrre så god den var!

imorgon är det helg, två lektioner ska vi klara av. Naturkunskap och samhälle.
fundera på att köra, men tror jag hoppar det .. m, får nog blir så!

träffa min pöjjjjk imorgon, ska tvinga på honom att vi ska göra tacos, så gott så gott.
han åker ju till Österrike om en vecka så lite myssssiipyss med tacos måste de ju bli? (:
usch österrike, åka skidor en hel vecka? hade spytt i backen, varför åker man inte till nåt soligt ställe när det är kallt och jävligt här hemma är min fråga :o

har precis skickat länken på TV4 till Erika ... jag kommer skämmas röven av mig.
hon prata härlig norrländska och jag? blekinge/skånska .. låter som en bonne. haha!
JAAA men man ställer upp för laget, så äre!

och idag är det exakt 4 månader till studenten stundar.
ÅHHH LYCKLIGA DAGAR I JUNI.

Kommentarer
Postat av: sigrid

heh, denna väntan, både på au pair och student, men en sak vet jag, studenten är värd att vänta på!

2010-02-12 @ 08:06:40
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Men nu hänger inte jag riktigt med här. Du matchas men har inte varit på intervju än eller vadå?



2010-02-12 @ 08:30:38
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback