virus virus virus, I LIIIKE!

drog till sporthallen med kosken och såg på Maxi cup, (inomhus-fotboll)
drog hem och dödade hennes dator, jag blir heeeeeeelt galen!
vilken jävla dator har så mycket virus? saker kom upp hela tiden, laggade, - var crazy.
och direkt vi kopplade in min hårddisk så dog allt igen, RÖV säger jag, för då är det säkert min äckliga hårddisk som gett mig virus i hundra datorer? nu ha jag sökt igenom den, men neeeeej inget virus tydligen?! - SUUURE.

imorgon ska det bakas lussebullar för livet, mamma fyller år och de vankas kalas på söndag!!
men saffran var inte så farsligt dyrt ändå? - folk sa de VAR SVIN DYRT, så jag var beredd på 50 kr "påsen"
men det var typ 19 kronor styck? - ändå helt okej? visst jag har ingen aning om vad det kostade förr?
men SVIN DYYYYRT känns som runt 50 kronor?

har haft huvudverk i 3 dagar med, och jag sätter HUNDRA SPÄNN på att det egentligen inte är huvudvärk, utan att min tandläkare sa åt mig att äta 3-4 tabletter Ipred dagligen i en vecka, vilket jag gjorde och direkt när jag slutade så kom alllll huvudvärk, BEROENDEFRAMKALLLAAANDE! jag ska inte ta en tablett-fan till.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet! jag tycker det var konstigt också.. fick inte ett enda papper ;o

2010-12-10 @ 00:38:24
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback