ölkväll!

många fynd funna idag i karlskrona, kände mig lite halvkrasslig igen, fredrik fick bära min väska inne på Gina tricot, hur manlig kände han sig? speciellt när jag sen råkade gå iväg lite för fort och han stod helt själv bland underkläderna, han sprang praktiskt taget ut ur affären ........... karlar!
iaf två tröjor, adapter, klippte sönder adaptern så alla sladdar passar nuuu!

hem till anton (fluff) ner till Café&Matsal, titta på Experience the flow (derry med kompani)
och något band till? ... träffa folk som jag inte sätt sen somras, .. hem till fluff en stund, såg på Fourth Kind.
riktigt otäck, ett big bang avsnitt, och fort heeeem.

nu ska jag hoppa till sängs och se på lite Navy, blir att träffa mycket folk imorgon också.

(fluff sitter och titta på en ny macbook pro, för 24.000 kronor, precis som hans andra för 18.000 inte räcker)

Jag: seriöst anton? 24 tusen jävla kronor? du har precis köpt en.
fluff: ja men tittttta, ???
Jag: vad är det som är så speciellt då?
fluff: alltså det är bara skärmen
Jag: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTT!! (gör den mest skräckinjagade-minen ever)
fluff: DRA ÅT HELVETE VILKEN MIN !!!!! (dö av skratt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback