antagen.

satt hos håkansson när Emelie skicka att Studera.nu har skickat ut antagningarna för VT11.
jag kan ändås inte börja plugga nu, för jag sätter resor i första tag, samt att jag inte är sugen.
men blev ju ändås nyfiken ... och jag kom in, igen! på Södertörns journalisthögskola.
Jag säger inte att det är surt, för jag är inte super sugen på de just nu, i detta kapitlet av mitt liv.
DÄREMOT så hoppas jag att jag verkligen kommer in på Södertörns till sommaren/hösten.
för jag tror och hoppas jag är redo att börja plugga igen, och då hoppas jag verkligen att jag kommer in!

men visst kommer de bli surt, om jag kommit in två gånger på raken och så när jag väl vill sen så skiter de sig!
haha, det känns ju lite taskigt då kanske - men det är väl bara att ta det med en nypa salt.
SURE, det handla om mitt liv, jag hade kunnat bli journalist, som min dröm är.
Men min dröm är inget jag vill påbörja riktigt nu, jag vill hålla på med det hela livet, men inte just nu.

det är bara att hålla alla tummar till sommaren, för då ska jag plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback