8 December.

Hemma från 3 fina dagar i Malmö.
nu känner jag mig helt död dock, död = dödsjuk.
kände det igår att jag började bli liiiide krasslig.
nu är jag som en spagetti, klen, hängig, trött, förkyld och halsont.
- men jag gissa på att de gå över efter en HEL natt i min älskade säng.
åh min säng!!


idag mötte vi upp Louise, emelies kompis, fick höra många historier.
och deras planer, dom ska ju också flytta till england nu i Januari.
så vi ska säkert mötas upp ett par gånger borta i London!

nåväl, nu är man hemma iaf och nu blir det fullt ös.
ska precis skypa med Julia, min tyska! hon ska ju byta familj från Winnetka till Oregon i portland.
så blir på helt andra sidan, men hennes familj ha skaffat en sveeeensk brud, och jag hade inte velat vara i den familjen, få hoppas hon vill jobba 24 timmar om dagen.
var ju skoj dock när jag frågade julia om hennes namn ... "huhm, let's see .. something nilsson?"
Nilsson - aaahaa! som alla andra miljoner heter :P
jajjaaa, det kan ju bli bra, hoppas bara hon få det kanonens i Portland!

26 DAYS TO GOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback