3 Advent.

fluff har varit här med sin dator - så jag kunde fixa om headern lite bättre.
jag har en för Thailand nu och en för England sen, det är samma stuk på båda (typ)

men enkelt är fint just nu, och gå snabbt att göra för den delen.
- spenderat lördagen med musik, photoshop, godis, läsk, skvaller och youtubeklipp med antonpanton.
körde ut honom precis, i snövädret, JAA DET SNÖA!! hurray.
ska hoppa till sängs snart, blir kalas imorgon! - kalas och jag går inte riktigt ihop, i just dont like it.

3 advent med, herrejävlar som tiden springer iväg, förstår de inte!
två veckor kvar sen är de julafton (lite mindre), och veckan efter där blir det nyår och sen draaaaa jag!
längtar som en riktig gnuuuu

Skypade precis klart med Evelina och Annie, haha dom hade vart på strippklubb igår i Chicago (av misstag) skrattade så jag höll på att dö.

började ju lite skoj när Evelina ringer också, och sen säger: jag har en överraskning till dig!!!
och så hoppar Annie fram! en timme flög förbi snabbt, gud vad jag sakna de brudarna!

Evelina: vi var på Ikea idag, och vi hittade chooocklad i massor!! titta (så visar hon)

Jag: kul, titta vad jag har!
Evelina: NEEEEEEEEEEEEEEJ VI VILL INTE SEEEEEEEE!
haha ;P! nu smider vi planer om roadtrip när de två är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback