2010 var början på livet.

2010 var ett jävligt bra år, lika bra som jag hoppas 2011 blir, fast LITE bättre.

2010 var året vi tog studenten, vi 91or, jag gick ut med kanonbetyg (enligt mig själv)
jag jobbade på ronnebys (blekinges?) populäraste sommarjobb (tarkett) tjänade massvis.
vi hade en kanon sommar! även om jag till mestadels jobbade.

I Augusti åkte jag till New York och flyttade sen till Chicago, jag träffade vänner för hela livet.
jag hann se Connecticut, New Jersey och Wisconsin (utöver NY och Chicago)
jag lärde mig mycket mer engelska, även endel tyska från mina fina vänner, även endel norrländska!

Jag åkte hem i Oktober, började planera nya resor .. det blir Thailand och i Februari flyttar jag istället till England.
Det var också detta året som Fotbolls VM var i Sydafrika!!

jag kommer ihåg att Maj månad bestod av prov och inlämningar varje dag, men jag var så grymt jävla taggad för det, studeeeeeenten!! i min blogg i maj skrev jag "tryck in hur många prov ni vill, för den 27 maj är skiten över, då är alla skolår öveeeeeeeeeer"

Alla sa hela tiden att ta vara på skolåren, för man sakna dom .. jag sa alltid att det är dom som inte gör något vettigt med sitt liv som sakna skolan, men alla sa iaf "vänta du bara" ... jag väntar fortfarande?
att ta studenten den 11 Juni var det bästa någonsin, jag fick bo i USA, jag får åka till Thailand en månad och jag kommer att bo i England .. jag hade aldrig kunnat uppnå mina drömmar utan att ta studenten.

2010 var början på livet -
Ikväll blir det en lugn och mysig nyår, precis det som behövs!
sen så blev ju inte 2010 helt som jag hade tänkt mig heller, jag skulle t.ex inte firat Nyår hemma nu, utan vara i Chicago, det var ju såklart min tanke, MEN hade jag inte åkt hem hade jag inte haft allt det andra som väntar på mig, everything happens for a reason, and when a door closes, another one opens.


HAPPY NEWWWW YEAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback