sista gången i kristianstad.

spenderat min dag på jobbet i 8 timmar, (somnade dock en timme av dessa 8)
och även 6 timmar i kristianstad hos Marie, mycket fika, och mycket USA prat.
super fint det där! vi SKA få det kung, nu är det bestämt!

och så 2 timmar hos min karl, myyysa - man få ta vara på dagarna!

jocke hade en kompis som hade diabetes, eller ja han ha det ju nu med, men han glömde alltid sina insulin sprutor i våran soffa eller liknande, och han tog dom alltid hemma hos oss, och den där sprutan luktar ju lite speciellt ... "diabetes lukt" enligt mig, nu ta ju fredrik sin jämt, och jag kände denna lukten igen, fick sån flaassshhback.
sjukt otäck lukt faktiskt.

jocke ringde mig inatt också, 01:00
.. trött som ett as var jag, skulle ju upp och jobba, såhär löd det.
(jocke är min bror och han skrek genom hela samtalet, och full som en get, och alltid när en människa är full, så upprepas ens namn hela tiden)

jocke: MAAAAAAAAAALIN!!!!
jag: va?!
jocke: VAD GÖR DUUU!??
jag: jag soooooooover.
jocke: GÖR DU?! JAG ÄR PÅ ÖLAND MALIN!!!!!!
jag: aha
jocke: JAG ÄLSKAR DIG, ÄLSKAR DU MIG MALIN?!!!!!!
jag: aja, a jag gör väl de.
jocke: JAG SKA VINKA HEJDÅ PÅ KASTRUP SEN, FÅR JAG DE?!!!!! JAG KOMMER SAKNA DIIIIIG.
jag: ah sure.
jocke: VAD BRA ..................... JAG RINGER SNART
jag: neeeeeeeeeeej!!! GÖR INTE DET

så kan de bli (; - sen ringde han idag nykter och pigg, då lät det såhär istället.

jocke: hej, vad gör du?
jag: jobbar.
jocke: när slutar du?
jag: halv 2, vadå?
jocke: kan du plocka upp mig istan? (är hemma nu)
jag: aa sure
jocke: kanon, ring då.

fick det fetaste mailet eeeeever från SI nu, förberedelse, folk som flyger samtidigt, hur jädra mycket som helst.
kaannnonnnnens!


Kommentarer
Postat av: Louise

Aa jag har kommit fram till det också nu. Så det blir skiiitbra ;D

2010-08-10 @ 00:07:46
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: sigrid

Snart gäller det mallan, är du tagggad till tuseen nu då?

2010-08-10 @ 20:08:18
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback