Liseberg, here i come!

inga flygtider denna lördag kväll heller, precis vad jag sa i typ onsdags "alla kommer få sina på lördag morgon, utom jag"
lite surt, för jag förstår inte varför 9 av 10 får sina flygtider? - känns som att något litet problem har dykit upp.
men så är det, ha jag inte fått dom innan måndag så blir det ett litet telefonsamtal (:

ha spenderat dagen med fluff såklart, blir mycket skypande, sen drog jag till min morbror och hans fru, love them!
sen stack jag och fredrik till sailet, åt lite god mat och köpte remmar (fredrik få inte äta, men vi smög ner en liten bit i magen på han) imorgon börja våran roadtrip, hoppas på fint väder, LISEBERG HERE I COME!!!

ska ladda kameran lite, den måste vara taggad nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har inte heller fått flygtiderna, och jag åker på samma dag som dig! är du säker på att alla andra har fått dem?

2010-08-16 @ 13:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback