LEDIG!

nu har jag gjort min sista natt på tarkett, och den sista dagen för denna omgången.
nu är jag ledig i 4 långa dagar, och dom ska spenderas väl.

inga flygtider ännu, alla andra har fått dom, men inte malin, såklart inte (;

alla andra mellanlanda i London (där de ska sitta och vänta i 4 timmar, så hoppas jag med mellanlanda där) haha
och imorgon blir jag ju internetlös två dagar nästan, men om jag minns rätt så hade hotellet i götet gratis internet (så jag fundera starkt på att plocka med mig datorn) bara ifall mina flygtider kommer.

men nu kommer fluffen och plocka upp mig, ska bli glassätande, och så ska jag nog hälsa på min morbror en sista gång (:
dom åker upp till Oslo i veckan, min kusin väntar barn nämligen, redan gått över 14 dagar, så den MÅSTE ju komma denna veckan nu tycker man (: en kille hör jag rykte om (alla gissar, en riktig norrman iaf)

Jag:
mamma jag ska städa här ikväll, fredrik ska hjälpa mig
mamma:
stackare .... han är ju sjuk pojkstackarn, han få väl ännu värre diabetes av att gå in här
jag:
HAN VILLE JU!
mamma:
ja .. här ser ju ......... fruktansvärt ut .............. malin!! (suckar)
jag:
a därför ska det städas
mamma:
du kan ju åtminstone ta undan kläderna, så slipper han se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback