jag kan börja räkna ner på fingrarna.

10 dagar kvar - händer-räkning, how awesome!

jag ha skrivit en gång förr att jag ha ungefär 2-3 dagar om året då jag vill döda allt och alla.
ena dagen hade jag nån gång i Februari, och den andra hade jag igår, jag var så trött på alla och ville skjuta varenda kotte som kom i min väg, alla var irriterande, alla var idioter osv osv.
fredrik var dum i huvudet (och han fick höra det) mamma var störd, alla på jobbet var cpiga, och alla jag pratade med på internet var tröga!

men idag är allt frid och fröjd igen, fick sova ut, tänk vad livet kan ta sig en rejäl vändning på en dag.

inatt var ett helvete, jag var dödstrött, hade VÄRLDENS ont i magen, folk var jätte jobbiga, det regnade in över hela tarkett, åskan slog ner och slog ut all ström och jag var dygnsur
- det var inte kul att sopa ut all vatten ur tarkett 4 på morgonen, vi stod i stora floder, folk plaskade om kring och hade vattenkrig, det täckte HELA fötterna, var inte torr någonstans.

inatt ska jag jobba min sista natt på tarkett någonsin, SKA BLI GYTT!
ska på kräftskiva först hemma hos fredrik runt 6 tiden!

Kommentarer
Postat av: Molly

vad är tarkett för något? ditt jobb, alltså. haha.

2010-08-13 @ 19:20:54
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

omg! kan intr fatta att det redan är bara 10 dagar kvar o_O

2010-08-14 @ 02:41:48
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback