antagningsbesked.

antagningsbesked 2 har ju kommit ut.
jag kikade in på min sida för att se vad som stod där

"Struket - alternativet är struket pga att du svarat nej eller inte lämnat in något svar alls"

det känns faktiskt jävligt trist, allt jag velat blir någonsin var journalist, jag kom in och fick klicka nej.
jag hoppas verkligen att mitt år blir hel kanon nu, för går det åt helvete kommer jag vara ännu kinkigare.
men gå allting bra så är jag glad att jag svarade nej
- allting har en mening, man får tror på det.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

har du något utegångsförbud?? eller vanligt förbud om du förstår där i din familj??

Och får du ta bilen till Chicago liksom? (:

2010-08-05 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback