7 augusti.

tacosätande med fiiiiigg, prövade att ta mitt blodsocker efter att hans varit "to high"
mitt låg på 6,6 HELL YEAH! ingen diabetiker jag inte.

fredrik: alltså, min godispåse, bara en bit
jag: icke
fredrik: jo men det finns såna goa röda nappar där i?
jag: icke
fredrik: aaaaaaaaaaaaaaaaameeh jag är så sugen!

klart man få ta en godisbit liksom, men lika bra att vänja sig av med sötsuget (hans sötsug var inte att leka med)
han hade aldrig klarat av att ta en bit, ALDRIG

imorgon börja min nya arbetsvecka, det är min sista omgång - jag är så glaauuuu!
eller okej, jag jobba 3 dar till sen efter de, men det är ju ingen hel omgång liksom (;

nästa helg sitter jag och min karl på ett mysigt hotellrum i Göteborg, vi ha nog varit på liseberg hela dagen idag, och imorgon shoppa vi säkert och myser runt.

I'm gonna miss that guy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback