10 april.

lovet är slut, det är lördag.
jag har hunnit fika med sofia, snackat skit är ju sååå trevligt ;P

nu ligger jag i sängen och har så oooootroligt ont i magen, (som alltid då) .. förstår inte vad felet är.
känns som varenda tarmbit ska dra sig ur igenom navlen samtidigt som knivarna slakta mig inneifrån.
ikväll ska jag inte göra ett skit, eller jo vid 22:00 börja El clasico, det ska jag se!
mysa med mamma med bra filmer och ingen tjockis! (y)

nu se jag på Landskrona - degefors, fotboll igen. haha

henke larsson träna ju landskrona igår, men fan vad superettan suger röv! HAHAHAHA det är så jävla tråkigt.
men sen gillar jag Premie League och La liga med, så kan ju vara därför ;P

känns som om matchningarna är slut denna månaden typ, haha ;s
inte gått många dagarsen jag fick min sjunde, men ändå ........ COME ON!

Fatta ni att det redan är 10 april, 62 dar till studenten!
det går så fort ... så fort.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jo jag jobbar som vikarie där så jobbar ibland. Så har tydligen en väldigt bra ansökan med mycket barnerfarenhetstimmar.



Okej, hoppas du får din familj snart iaf :)

2010-04-10 @ 17:56:59
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback