vi krossade dom!

och ja, VI KROSSADE TOTTENHAM!
med 1-3, hell yeah ... vi petade äntligen ner dom & deras självförtroende.
efter att det spelats sådär 13 minuter var jag tvungen att dra in till stan.
då låg united under med 1-0 - ledsamt!
MEN som nåt fint från ovan så hör jag en kille på torget skrika
"JAAAAA, 1-2 till ANDERSON!" och där kände jag att han menade united, för hur många heter anderson i PL.
plus att jag såg han startat.
men 1-3 blev det, giggs, anderson och rooney!

idag har jag träffat Ranta, Sara Ranta, men eftersom alla heter sara så kör vi på efternamnet!
det var verkligen sjuuukligt längesen, såklart har vi alltid varit vänner och direkt vi träffas så prata vi sönder.
men ja, skärpning vi får absolut träffas mera helt enkelt! - blev iaf klippt och det var sjukt skönt, slippa hela kallooffffset jag har på mitt huvud!

nu är min alice här, alice = världens gulligaste hund, efter den hunden jag vill ha,  LEKALEKA!
även om den slickade sönder mitt hår, och jag nu luktar SÅ JÄVLA ILLA "/ så är den goaaast.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback