filmochskojs!

och så är det 11 september idag, 2001 - 8 årsedan.
och jag kommer ihåg hela dagen, fan vad illa.


skolan idag, naturkunskap, Mentorstid, jag hoppade av projekt&företagande, GYTT DET, slippa läraren och den as dryga lektionen som jag aldrig ens behöver, håltimme för svenskan var inställd, sen samhälle, fick veta vår lärare är gravid (även om jag och derry luskade ut det i måndags) så ska vi byta efter jul, lite tråkigt, hon är så bra! men jaja

jag och anna drog till JH, fikade, hyrde film, det tog sån jävla tid ... men blev nån krigsfilm från andra världskriget, fick följa Britterna med Daniel Craig, 3 timmar lång!
körde och hämtade upp Derry .. sen kutade vi hem till mig.
nu var det filmdags, DEN SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! fyfan vad dålig.
blev youtube klipp istället och skitsnack, like always!

blev en tidig kväll, anna som var sjuk, jag som är SÅ JÄVLA TRÖTT
idag när jag vaknade var det den värsta dagen att gå upp på sen jag börjat skolan, USCH!
OCH GUUD! jag har ju inte ätit sen skol-lunchen? .. mamma är ju i köpenhamn och då gör ingen mat liksom?
men herreminsjäl hur fan kan jag glömt äta, plus att jag knappt är hungrig? - nej detta är farligt, LIKA bra att slänga i sig lite mat (:


tjing&hej, derry får inte vara med på bild, han är för ful, och den sate ska till sitt jävla hemland på höstlovet.
Derry Davey, vart är man då ifrån? jo england ..  jag och anna ville följa med, MEN vi ville inte hälsa på farmor liksom, haha! VI VILL TILL LONDON, även om dom nu ska det också, äh faaaan vi åker med och hälsa på farmor iaf tycker jag! en Davey farmor låter ju roligt.


sen undra jag varför sverige har den tråkigaste nationalsången i världen?
varför kan inte vi får nån pampig, som USA's eller Rysslands, dom är ju sjuuukt mäktiga.
Ryssland är lite mer mäktig, USA's är mer fin, englands är också cool.
men haha vår är ju långt ifrån mäktig? - det ska verkligen hugga tag i hjärtat när man känner en sån låt, typ, åh vilket land! men hahaha. ( kanske inte uttrycka sig såhär, vissa ta ju hårt på detta, MEN den är töntig och jag hatar inte sverige för det? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback