sommarbilder!

yes!
mariette och erika gick vidare (: erika har alltid varit min favorit.
men mariette var riktigt bra ikväll och dom andra tjejerna vet jag inte rikigt .. njae!
var bara lite jobbigt att titta på mariette, blev så jävla stressad när hon höll på med fingrarna!
men gytt att erika och jon är klara, nu är det bara erik imorgon så är alla mina 3 :D jag är nöjd!

fotboll som fan blev det, arsenal - olympiacos ...
arsenal hade sånt jävla fint spel alltså, olympiacos backar sög så dom kom lätt igenom överallt.
det svåra för arsenal var att få in bollen, det var stolpe ut, stolpe upp, fula räddningar, tur räddningar.
helt insane, och så höll dom på i 70 minuter innan det släppte för då kom målen .. matchen slutade 2-0
och det fina med att inte united är med, då kan man luta sig tillbaka och inte bryr sig om vilka som vinner utan bara njuta av fina passningar, och allt det där (: (om inte united är i samma grupp såklart)

imorgon är det sovmorgon, jag har kliat sönder mina stygn, det gör ont som fan!
men jag kan inte sluta klia, jag blir galen, seriöst galen! ONE DAY LEFT nästan nu!
torsdag morgon<3

nu ska jag sova, somnade sent inatt igen .. lite vänner och loka citron, åh så mysigt!
min säng kallar riktigt på mig ...
och här känner jag vi är sugna på lite sommarbilder från 09, right? hålan bilder.

 


 



saknar verkligen sommaren 09, alla dagar vid hålan är riktigt minnesvärda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback