snart oktober.

kan ni fatta att imorgon är det oktober.
och igår var det två månader kvar till första advent.
det är snart 2010.
(och ja jag längtar till vintern, för det är nämare sommaren då, plus att sommaren är redan över nu)
så därför vill jag att det gå snabbt, och snabbt går det faktiskt!
om tre månader fyller jag 19, helt galet!
kom ihåg när jag hade några dagar tills att bli 18, gud vad jag längtade.
och egentligen var det inte så märkvärdigt för min del, bara skönt att vara det nu helt enkelt.

ikväll blir det lite religion, ska skriva ner dom 10 budorden sen är jag klar.
och nu om nårra minuter blir det fika med sara istan.
jag är så fruktansvärt fikasugen att jag vet inte vad jag ska ta vägen! haha
& IMORGON, no more stygn!


började 10 idag och slutade 12, helt okej.
hände ingenting, jag och fluff satt och målade i en lightbox, eller på!
vill ha en sån själv nu, blev riktigt sugen, ska se vad en sån kostar (:
älskar att måla, och att måla med en sån så blir det snyggt.
(lightbox = man ta en bild som redan finns, lägger ett annat oritat papper över och sen på lightboxen, så rita man över det där) ... det ser ju lika dant ut som på bilden men jag älskar att rita så det blir fint (:

IKVÄLL SPELAR UNITED! CL <3

Kommentarer
Postat av: Helene

När jag var på informationsmöte för CC så gjorde jag en liten intervju. Det var supersimpelt, typ vad heter du, vad gillar du att göra på fritiden, varför vill du bli au pair. Det är mest bara för att de ska se att man kan göra sig det minst förstådd här i usa, men de har inga större krav direkt! :)

Nu var det ju också snart 1½ år sen jag var på mötet så det kan ju ha ändrat sig. Men så var det då i alla fall :) jag har också hört att nån har fått göra en snabb intervju på telefon!

2009-09-30 @ 18:27:15
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback