nej!?

jag 2008 i skandinaviens största fotomässa i jönköping.
2009 var det inställt, 2010 åker jag&anna lätt igen, SJUKT BRA!


är jag sjukligt trött, seg och hängig? - ja!
jag tror jag dragit på mig någon mindre form av en sjukhet.
kanske att hosta kommer snart, och lite små feber, men den som lever får se.
jag krya alltid på mig hemskt snabbt! - huvudvärken har iaf redan kommit.

jag har inte sovit på hundra år känns det som och skulle lätt kunna slocka nu, men HÄR sitter jag.
jag måste vara dum i huvudet, hämtat mamma på tåget också, hon kom från köpenhamn.
fan vad kläder hon hade med sig hem, men inget jag skulle ha åtminstone så okej!

nejfyfan, nu slocknar jag till säsong 9 av vänner.
min huvudvärk ska ha lagt sig till imorgon, för då är det fullt ös.

night*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback