naturkunskap gick fint ändå!

när jag plockat undan allt från naturkunskapen igårkväll och tänkte sätta igång vänner.
DÅ kom jag på att jag hade ännu fler läxor, lustigt nog får vi aldrig läxor? men nu hade vi en del.
inget seriöst, för vi ha inga seriösa lärare nästintill så jag fixade ihop nåt på 5-10 minuter.

på svenskan kunde jag plugga naturkunskap som jag visste.
och på religionen! - boring.

naturkunskapen var inte så svår iaf, bruka alltid komma frågor man aldrig sätt eller läst på.
men nu kom alla frågor jag visste iaf 80 procent om!
så mer än ett G kan det ju kanske bli dethär (: vi får väl se .. bruka inte skriva så utförligt.

och som sagt fick jag inte byta plåster men idag kunde jag inte hålla mig!
när jag kom hem flög jag på speglen och skulle lossa på alla som satt över det snusk-plåstret.
det satt ändås löst, satt inte ens emot ärret så det gör inget att jag tog bort det (jag intalar mig det iaf)
så nu har jag ett nytt fräsch och inte illaluktande plåster där, men det får sitta där tills torsdag nu!
jag förstår bara inte vad som skulle hända när jag bytte? eftersom hon skrek 1000 ggr att jag absolut inte fick byta plåster, men till henne säger jag att det blödde så mycket att allt lossnade eller nåt, överdriver!
har verkligen känt den äckliga lukten HELA dagen, fy vad jag är mysig :'D

ikväll är det alla väntat på, svenska hollywood fruar, idioterna, humorn och dom tre uberblåsta blondinerna!
och idol väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback