malmö imorgon!

sovmorgon! fy vad jag älskar det.
svenska på det och samhälle.
mitt sår klia ihjäl och vet inte hur många ggr idag folk fick säga till att inte pilla.
jag hade gärna sprättit upp alla stygn och börja riva sönder, men jag håller mig i skinnet än så länge!

ikväll skulle det varit utgång, men eftersom jag åker till malmö tidigt imorgon bitti så skiter jag i det.
ska umgås med mina små vänner istället här hemma, lite skitsnack hade vi tänkt.
och en tidig kväll för mig, för imorgon skall det shoppas och härjas i skåne! MELIKE!
OCH OJ vad mycket kofftor och ullar och varma saker jag ska köpa imorgon, mössor, vantar, halsdukar, skor, en väska och trööööjorrr!

idag är det ett årsedan jag började med alla undersökningar.
idag har det varit 27 blodprov, 2 dagar utan mat sen undersökning i tjocktarm och tunntarm.
3 dagar utan mat, sen undersökning i tjocktarm, två tänder har dragits ut, hade ont 4 veckor efter.
ett par blodprov igen, ett astmaprov, ett fystest för hjärtat, ett astmatest igen & ett fystest till för hjärtan, kom fram till att jag hade blåsljud, men som sedan inte var det längre? två åkningar till akuten och en leverfläck har försvunnit, allt inom ett år.

RESULTAT: man tycker ju att nåt av allt detta ska ju kommit fram varför jag ha så ont i magen, varför jag ha så mycket blod i tarmarna, varför mitt hjärta sluta slå flera ggr om dagen och varför jag inte kan andas på flera minuter ....
men icke, på ett år har ingenting hänt och jag får fortsätta att ta blodprov!

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-25 @ 21:25:13
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback