LAT = jag!

ha kommit på att jag är fruktansvärt lat, alltså riktigt ordentligt.
förr började det klia i kroppen på mig efter 30 minuter vid datorn.
nu kan jag sitta här, halvsova, lyssna på skit musik och klicka runt samma sida om&om igen.
även om inget nytt ha hänt, mest bha för att jag inte orka flytta min röv.

trots det är det rätt lätt att komma upp på morgonen nu för tiden, jag bruka vara RIKTIGT trött om morgonar.
har ifs börjat med härliga sömnpiller som gör att jag sover nu, dom smaka och luktar skit men efter 30 minuter känner jag hur ögonen sakta ramla ihop, skönt!

måndagar är även den segaste dagen på veckan.
svenska, samhälle, religion och sen naturkunskap! det är det och inte skoj alltså.
imorgon händer det mer saker däremot, lite pilot tid för en gångs skull.
8-12 ... och på onsdag är jag ledig (: eller egentligen ska vi väl jobba med projektarbete, men skolan är stängd och min dator klara aldrig av photoshop, eller ibland!
( se hur jonas löser det, kanske vi skulle skriva manus också ) efter alla 1or och 2or är iväg så fick vi leidgt ;P

och idag flyttade jessika till florida, och om jag åker iväg i augusti om ett år så syns vi inte förens om 2 år.
men spännande är det och lycka till där nere :'D

lyssnat på samma låtar om och om igen nu, är tillochmed för lat att byta låt på spotify, var knappt så jag orkade skriva här, ligger under filten så varmt med fingrarna och muspekaren där under också.
blir kallt att skriva, DAGENS ILANDSPROBLEM!!!!!!!!!
nu ska jag nog sätta på varmen i mitt rum, ta på mig raggsockar, en fet kofta och läsa sport-bladet, för nu kom mor min med tidningen (:

tjiiingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback