KROSSSA TOTTENHAM!

ikväll är det fotboll!
United möter tottenham, vi ska FAN peta ner dom nu.
fatta inte att dom blivit så jävla taggade, KROSSA TOTTENHAM!!!!


jag floss sönder på bröst och armar också lite synd trots allt!
elfsborg spelar också om 2 timmar sådär, på 4an, den ska ni väl se?
jag har nog valt orginisation nu, STS it is.
även om Cultural Care känns mer "tryggt" eller vad man säger så ..
är sts så mycket billigare och känns ändås mer orginaserat typ, mer koll helt enkelt.
bara att man måste säkert köpa till en "plusförsäkrning" som gäller alllllt där nere.
men den kosta 3000, och det får pappa isf betala, jag ska väl inte gå och dö eller hamna i rättegång?
men ja om dom vill ha den och känns mer tryggt får väl dom ta den då (;
på sts slapp man depositionsavgiften också, melike! - detta blir nog kalas!
nu ska jag hitta ett informationsmöte runt januari, dra med mamma dit och sen börjas det (:

skicka in polisregister, kopia av körkort, hälsokontroll, skaffa visum i sthlm, en engelsk intervju, hitta en familj sen är det bara att packa och dra till New york, där man inleder 4-5 dagar!
(åh vad det låter jobbigt säger många) men haha efter studenten måste man antagligen plugga eller jobba, jag är inte sugen på att plugga direkt, så då är det bara till att jobba, och varför inte göra det i USA då?
Barn är alltid härliga, Kanske inte wille jämt med sitt adhd, men barn är kul, usa verka kul och jag vill inte ruttna i sverige :'D

Kommentarer
Postat av: hanna

heeej :) allt bra idag ? gjort i helgen ?

2009-09-13 @ 13:10:40
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback