idol och erik!

som sagt så hade jag ju erik som favorit ikväll.
eller har haft sen han kom till audition.
tre favoriter, två är vidare, ikväll måste erik gå vidare.
FY ÅTA HELVETE SÅ BRA DET VAR!
då har jag fan tre favoriter med i truppen alltså.
rösta inte sverige på honom blir jag arg, själv rösta jag inte för det är dyrt.
så egentligen bryr jag mig väl inte så mycket, men om han nu inte gå vidare för svenska folket.
kommer juryn lätt ta med honom som sitt WildCard, om dom inte är helt dumma i huvdet såklart.
men det lär dom inte vara om dom ställer sig upp efter hans framträdande!
blir jävligt trött på tv4 också, för deras hemsida är ett enda stort JÄVLA Lagg!
nog om det, nu skall det kikas på greys/bläddra mellan fotbollen.

och för mina pojkar på fotbollsplanen går det inge vidare.
dom ha väl spelet, men inga mål och ganska så tråkig match ..
men ja, det är ingen viktig match så lika bra att spara sig till PL matcherna i helgen (:

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback