filmfestival!

åh vilken seg dag.
bara varit film hela dagen, vi ska ju göra trollfilm.
bestämt en film och bestämt hur trollen ser ut, nu ska vi bha göra manus och troll kläder.
PÅ TRE VECKOR!!! det är helt insane lite tid!
men vi börja inte förens 1 på onsdagar, men nu blir det 10-16 så vi verkligen hinner.
sen räkna vi ihop dom tiderna vi fick lägga till och så får vi två lediga onsdagar istället (:
sjukt nice.

OCH BTW! filmfestivalen i sverige är den 19:e OCH dom har Gymnasiefilmer.
8 filmer kommer med av alla bidrag och 4 av våra KP07s filmer är med.
så den 19:e åker vi på filmfestival och vinner förhoppningsvis!!!!
lite coolt är det trots allt.
http://www.reaktorsydost.se/(S(fyuhzgmaflitpsy0pr5wla55))/Default.aspx?PagId=217
titta där, Koden är vår och jag glömmer aldrig den danska kinesiska snuten, ELLER NÅT! bumerangeffekten & stureson ... och i animations klassen är Hannas film "rain issues" tror jag? RÖSTA på förbööövlen.

imorgon är jag ledig! så sjukt skönt ....
egentligen är det projektarbetes dag, men eftersom skolan är stängd kan jag inte göra mitt.
behöver en stor dator, med stor skärm med fett Photoshop, men aja jag fixa väl det själv sen (:

nu har jag mailat massa gamla au pairer också om lite frågor, dom vet ju bäst.
depositions avgiften har jag fått veta, den var DYR! även om jag får tbks det sen efter åt så ändå?
sts blir det nog, men ska gå på lite informations möten iaf om båda två tror jag nu i höst.
fick iaf broscyher från Cultural Care, får väl en till om en vecka? råkade beställa en till (a) heheeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback