skitsnack är fint!

hämtade upp sara runt 5 tiden, blev lite stressigt och allt var kaos ett tag.
men vi kom hem till hennes far, slängde av alla saker.
satte oss på Cafe&matsal .. och kan ni fatta att vi satt där från halv 6 till halv 10?
åh gud vad vi pratade, man hade ju kunnat tror vi inte träffats och pratat på hundra år.
men vi pratade skit som fan i onsdags också? helt insane vad vi prata egentligen!
mycket konversationer, men sånt är JU så roligt (:

sara: men då skulle vi ha koldolme, och jag gillar ju inte det? så sa jag det, jag ta bort kolen och äter dolmen.
jag: hahahaha!
sara: ja? jag fattar ju inte ...
jag: vadå, är du seriös nu då?
sara: ja vadå köttet? .. men nu vet jag det är snopp då!

sara: asså det ser jätte skevt ut, ena "örraggo"
jag: (börja pilla på mina öron) .. aha hur fan ser du det genom allt hår?
sara: nej det är väl lätt?
"det gå ett tag"
sara: nej asså ögonen?!
Jag: jaahaaa, (jag skaka ögonen lite) .. fråga är det bättre nu?
sara: va? är mina med skeva nu?
jag: ÄR DET BÄTTRE NU?! mina ögggggoooon.

Jag:
åh jag tycker vi bor i beverly hills sen, as rika! om sådär 10 år?
sara: vad ska du göra för att bli rik då?
Jag: åh, jag ska vinna 15 oscars för EN film jag gjort, ska bli världens största regissör, jag gör nya Sagan om ringen typ!
sara: ah men då vill jag vinna en göte om det nu finns!
jag: nej tyvärr, men du kan få bo i en hydda utanför mitt hus.
sara: du om 10 år kommer alla ha en göte!



och idag kom jag på mig själv att vara elak.
jag: jag hitta fan ingen till kill-modellen till mitt projektarbete
fredrik: men jag kan ställa upp?
jag: nejnej, asså nån riktigt snygg hunk, typ brad pitt?
fredrik: ah taccck!
jag: men gud förlåt :O

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blir CC för min del, ja! :) Tjejen jag pratat med där ifrån måste vara en av de mest trevligaste människor jag mött, hon ingav en himla massa förtroende. Vad jag har hört så är alla så på CC. Min ansökan ligger nu i Stockholm, måste ju ta körkort innan de kan börja leta familjer. På avresedatum skrev jag augusti 2010 och framåt, vilket alltså betyder att jag kan komma iväg första veckan i augusti, likväl som sista i september. Precis som du skrev hade jag velat jobba lite innan, för att få tillgång till mer pengar väl där. (:

2009-09-26 @ 11:45:02
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback