dö torsdagar, dö!

sovmorgon! hell yeah, inte länge men till 09:05 åtminstone.
torsdagar är "den nya värsta dagen".
eftersom att ojämna veckor har vi ARL två timmar från 9 till 11.
och jämna veckor har vi religion från 8 till 10, fråga mig inte hur dom tänkte såhär man jaja!
religion = jag kommer dö i två timmar!!! - plus att det är den enda lektionen också.

nåväl, idag åkte min vän till kreta (samma ställe som jag var på)
men gör ifs inget, för idag har kreta bara 23 grader och regn åtabara helvete! hihihiihihiii.
det blir ju bara kallare och kallare, lite sent nu kanske att åka, & till allt skit så var även planet försenat, heee!
nu har hon väl varit uppe i luften 9 minuter, klockan är 12:09.
planet skulle lyft lite över 7, hon är nog glad nu (;

"idag är en sån dag, njaaee jag vill nog absolut inte åka
men samtidigt, FAN ska jag göra här?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback