sicken familj!

en timmes sömn fick jag in, välbehövligt ... sen rusade mamma in på rummet.
och jag undra fan om någon i min familj är vettig i huvudet?

Mamma: vad vill du har och äta idag? jag köpte Hamburgare och kåldolmar.
jag: nej usch, ta hamburgare.
Mamma: jaha, skulle inte kåldolmar dugar?
jag: du frågade vad jag ville ha, jag svarade ett svar, nu kan du inte bli sur för det!

men det blev hon och gick därifrån, jag förstår ingenting? (smällde i dörren gjorde hon också)
hon har sånt jävla lustigt temprament nu för tiden, godegud! hon frågade ju vad jag ville ha, få man välja ta man ju ett allternativ, så jag skrek på henne att hon är efterbliven som blir sur och hon svara, MEN jag var sugen på kåldolmar?.... men som så trög hon är gör hon nu iaf hamburgare.

ja jag blev fan inte klokare av detta

nejfan nu måste jag ta tag i religonen, urh!
vila kan jag göra i graven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback