måste sova!

klockan är 00:38, jag borde sova .. fast egentligen inte.
jag är ju ledig, men ändå!
jag vill se en riktigt bra film, men bruka sluta med förhäxad, men nej ikväll jävla ska det bli en film!

imorgon är det lekdag med antonpanton, har tvingat ut honom i brunnsparken så jag kan fota.
ta med molle (hunden) och springa av mig lite också, fint!
och så hade jag tänkt göra klart HELA religions arbetet som egentligen ska vara inlämnad på torsdag nästa vecka.
men nu när jag lika väl är ledig så ofta så får jag passa på! men jag vet väl hur det slutar (;

det är 3 minus ute, jag vill inte vara uteliggare nu, eller något stackars djur där ute heller.
speciellt inte min grannes katt Molly som aldrig får komma in eller mat verkar det som!
känns som om dom fryser röven av sig, men det gör dom säkert inte?


GODNATT!

ladda upp en bild på en av sommarens bästa dagar, GREVEHOLM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback