klara allt utan ronaldo!

söndagar gillas inte!
en fin dag igår, UNITED VANN! och .. ja nu är dom i serieledning igen! awesome.
att det alltid ska stå mellan chelsea och united.
men där fick alla som trodde united skulle suga utan ronaldo, INTE SANT!
sir alex har byggt upp ett helt sjukt bra lag, som kämpar som ett lag också!
chelsea förlorade, liverpool förlorade, på det mest underligaste mål jag nånsin sätt.
ni kan läsa sportbladet, där står allt, hahah sjukt kul var det iaf, jag själv tycker inte det borde vara mål.

idag ska jag plugga religion, judendomen here i come!
och missa inte parlamentet ikväll, Batra och Glans, fy så bra - om det nu stämmer iaf.

och om litelite mer än 6 månader ta vi studenten!
jag var ju så lycklig när 90:orna tog studenten nu i somras, tänk när jag själv ta då.
kom ihåg precis vad jag tänkte "åh, ett år kvar till våran tur, hoppas det är fint väder som fan"
och nu är det typ 5 månadersen jag sa det - galet vad tiden går!
jag kan säga jag är sjukt taggad för ett sista år helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback