jävla kyla.

vem gillar inte fredagar? även om lördagen är bäst.
ikväll vankas det tacccos och blåbärspaj och imorgon vankas det nog lite fest.
skulle kanske iväg också, men kanske inte .. den som lever får se!

två inlämningsuppgifter i samhällen är klar - vg på båda så jag är på godväg till mitt 14 vg där.
mitt mål är att ha minst 15 vg i slutbetyg, men jag ha ifs ett par mvgn så antar dom väger upp det ifall jag bara får 14 vg:n, you know (; blir nog fint till slut det!

hoppa in i duschen, VAMRT OCH SKÖNT!
för idag är det fan inte vackert i ronneby, kallt, grått och allmänt tråkigt.

och jag är i riskgrupp för svininfluensa, alltså jag får spruta före er! mohahahaha
dock vill jag nog inte ta den, plus att dom ha dratt in den igen, gooood job!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback