INGA STYGN

kan jag tala om för er hur SKÖNT det är att vara utan stygn?
hur ont det inte längre gör när jag rör på läppen, att det inte klia ett enda skit!?
att jag har nytt plåster som är fräscht igen och vattentätt så nu kan jag duscha för glatta livet!
(behöver ju inte stå med kranen inne i såret, men nu behöver jag iaf inte vara rädd att det bli fuktigt)

jaja, plåstret ska iaf minst sitta i två veckor nu och gärna 4 veckor för att få ett så litet och fint ärr som möjligt.
så det är väl bara att köra på i 4 veckor då! är bara glad så länge det inte gör ont och inte klia (:

aja ingen skola idag inte, skönt!
ska försöka ta igen till tv serier tittande, sätta igång disken och kanske städa mitt rum lite?
göra projektarbete, göra samhällesläxan, duscha, mysa eftersom det är sånt jävla pissväder idag!
men först blir det nog lite vänner säsong 8 (;

och united vann igår såklart! <3
och giggs är ju galet bra, vad är det med honom egentligen?
äldst i united och spelar som om han är 22 eller nåt.
vilken stjärna, vilken styrka! ojojojojojjoj



gårdagens stjärna.
dock tyckte jag att dom höga tornerna var ibland lite falska, var 1/2 gånger tror jag.
Men det glömmer man ju ganska fort när allt det andra kommer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback