en riktigt trött malin

alldeles alldeles alldeles för lång dag för mig.
jag däcka när som helst.
jag sov sådär 15 minuter inatt, kollade på vänner till halv 4-4 .. kunde inte alls sova.
blev sur på mig själv, stängde av vänner och snurrade runt istället, så lite över 6 somnade jag nog.
sen ringde klockan 6:40 .. men då hade jag redan vaknat!
var helt svimfärdig, yr och mådde illa för jag inte fick sova, men hindra inte mig, skoldags!

vilade mig igenom de flesta lektioner ...
imorgon är jag ledig, jag ska trycka i mig en sömntablett inatt, jag måste!
ska nog ta mig en tupplur en timme nu, gud så skönt!
ska plugga ikväll så det behövs, så jap .. nu blir det vänner och somna till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback