what a movie!

efter bion kan jag säga att det skulle kunna vara årets film.
änglar och demoner är tätt efter, men denna var galet bra! - typ tre filmer som kommit ut bra iår ifs men iaf.
enda minus var att bion vi var på var helt värdelös för mitt i filmen så blev allt svart i 2-3 minuter, man hörde bara ljudet, och när filmen väl kom fram igen så spolade dom inte ens tillbaka? så sjukt dåligt!
så jag har missat 3 minuter av filmen ungefärr.

men allt var bra, effekterna var SJUKA! det var 1-2 gånger som såg lite halv dåliga ut sådär ... men annars var det helt galet, och handlingen var så enormt bra, den var rolig, fin, ledsam och sorglig.
men gillar man inte "övernaturliga" saker ska man väl inte se den, det är ju inte så troligt att jorden gå under nästintill på en dag, det bästa med denna filmen var att dom var överallt, det var alltså inte bara i USA det händer, som det nästan alltid annars gör, det handlar bara om usa.
men var mycket frankrike, italien, usa, kina, afrika, hawaii, syd/nord polen osv ... FIN, SE DEN!!!
jag vill se den igen och igen och igen! jag är såld ... vilket jag aldrig är på naturkatastrof filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback