trött på svintjat.

du är så trög som inte ta Vaccinet, men ni är så tröga som tar det, oj vad jag skrattar!
vet ni vad det innehåller, HELT OCH HÅLLET? nej det vet ni inte för det är hemligt, forskarna har inte berättat vad det innehållare .. influensa forskaren björn olsen avråder att ta den, Polens hälsominister sa att jag skulle aldrig ge min sjuka mor eller barn detta!  ta man vaccinet räcker det 6 månader, och sen efter ett år ta man det igen, får jag nu svinis så är jag helt immun för det .. VEM spruta in en jävla massa farliga gifter i sin kropp med fri vilja?
som faktiskt är otestad, dom har alltså inte testat vaccinet innan dom använder det, och dom vägra att gå ut med allt som finns i vaccinet, - det säger ju en del? speciellt när forskarna själva stå emot att ta den.
jag lider med er som är hjärn-tvättade av jorunalister, som inte tagit reda på fakta ...

who knows? jag kanske dör av svininfluensa, jag kanske dö av vaccin, jag kanske inte dö av vaccin och jag får kanske men för livet om jag ta vaccin? ingen vet, ingen kommer få veta, för jag kan inte göra båda sakerna (; eller hur?

jag tänker inte ta vaccin, dom som vill få gärna ta den för mig, i dont care.
men jag hoppas ni vet att det är bara 8 personer i sverige som haft svinis, om ens det.
ni vet väl att det kosta skjortan för kommunen att ta provet för svinis, det ta även flera veckor att få fram resultat, hur kan då jorunalister veta att en gubbe som dog i förgår har svinis? .. dom kom nog på det själva ska ni se (;

och för en frisk människa ... jag har haft feber, ont i halsen, spytt, huvudvärk och fan vet vad som händer när man är sjuk för ungefärr ett årsedan? jag överlevde då, HUR kan svinis vara farliga när den har precis samma symptom?

och ja det är ett tjat om att man ska skydda andra? men det är ju upp till var och en om dom vill ta den, om mina älskade vänner, familj och allt det där ta den så kan jag inte smitta dom (enligt vissa kan jag visst det? då undra jag vad meningen med sprutan är?) det är en stor fråga!

men som sagt, mamma får kanske inte ta den, lite mer troligt nu ... jag skulle KANSKE för hennes skull ta detta giftet, kanske! jag hoppas hon får ta den!

ni vet väl också att landstinget tvingade en handikappad kille att ta den för han var i riskzoonen, han ville inte ta den men det fick han och han dog ... landstinget svarade "han var ändås så sjuk" - bra försvar där.

nästa år kommer snigelsjukan eller hästinfluensan och då vaccinera vi oss för det utan att veta varför, vi har haft influensor i alla år, ta på er varmt, tvätta händerna, duscha, ät nyttig mat och lev livet så ska det ordna sig gott för oss alla (; nästa år skratta vi åt detta! - och då slipper jag gå runt med gifter :'D HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har rappoterats 30 nya fall i bara blekinge. du kanske ska öppna ögonen att folk blir smittade ? dock dör inte alla, bara få. Men man kan dö, av både influensan och vaccinet.

2009-11-19 @ 15:06:44
Postat av: mig själv, kungen!

vågade du inte så för vem du är eller?

jag har öppnat mina ögon, 1500 dör VARJE ÅR i sverige av vanlig influensa, det var ingen jorunalist som skrev om dom, eller hur? nu har 8 personer dött och folk är som GALNA! 1500 dör varje år .... det srkämmer mig mer isf, öppna ögonen själv, stå för vem du är först och främst och sen kan du ju tänka på vilka som drabbas, riskgrupperna, där är inte jag, det är gift du tar.

2009-11-19 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback