do you miss it?

i miss my friend, my best friend.
vi spenderade varje liten sekund tillsammans, förr.


och nu då?
vad hände med alla åren?
vi var bästa vänner i 4 år .. sen hittade du en kille och glömde bort hela omvärlden.
jag vet att du inte glömde mig på ett sätt, för du ändra aldrig på dig när du är med honom, fast jag vet att du gör det mot alla andra, iallafall sägs det så och jag kan märka det lite ... vilket är bra.
men sa vi inte "true friendship never ends?" right? .. vad hände med det?
jag vet att en äkta vän skulle inte glömma allt sådär snabbt som du faktiskt gjorde, men jag vet heller inte om du tyckte som jag? om du tyckte vi var sådär bra vänner som det kändes? för isåfall gjorde du ju rätt, man umgås inte med folk man inte gillar, det är sant!

jag trodde aldrig jag skulle bryr mig, jag visste att du glömde oss alla nästintill mer och mer för snart 3 årsedan.
jag visste du skulle falla tillbaka och det skulle bli såhär, men jag gjorde väl inget direkt då heller, inte förens nu.

du var min bästavän i 3 år, jag har sara och sofia och jag vet dom aldrig skulle göra sådär ..
men dom två är inte samma sak, jag älskar dom båda, men jag kan inte berätta allt .. dom är inte som mig.
vi två var så lika, du vet precis vad jag menar ... det var du och jag och så var det.

i guess i haven't forget yet ... även om jag sket i det.
alla vet vem jag snacka om, alla vet ... vet du själv min vän?
jag har berättat men förstod du? ångra du att det blev såhär? ...

jag vet också att hon inte läser detta, hon läser aldrig nåt på internet, i know that.


enda jag undra är om du har glömt? .... glömt allt som var så jävla roligt mellan oss? i hope not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback