1408.

spenderat min söndag med sara sen klockan 1.
vi har bara snackat skit, sen kom sofia runt 6 tiden.
kollade på denna 1408, var ju riktigt dålig.
har inte sätt den innan, komiskt nog så är han skådisen med i 2012 också, och det spelas in på samma ställe, alltså han bor på exakt samma ställe i båda filmerna i USA :p

ska hoppa in i duschen och sen se på parlamentet ..
börja inte förens relgionen imorgon, jag ska till tandläkaren halv 9, Lite sovmorgon iaf!
sen doktorn 10:20 om jag inte minns fel, så missa väl säkert lite av relgionen också. får la se.
hoppas det inte ta tid hos tandläkaren, JAG HATAR TANDLÄKARE!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag hatar också tandläkaren!! :P Sv: Jaa vad kul att du vill följa min blogg :D Jaa, jag åker med SI, jag tycker att de är jätte bra!! Men får all hjälp man vill ha alltid. För mig va de också lite så oserriöst i början, men ju mer man fick information och ju längre man kom ju mer serriöst kändes de !! :) Jag skulle inte viljat åka med någon annan :P Bara fråga på om det är något mer du undrar om :D

2009-11-15 @ 21:51:32
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jag hatar också tandläkare!! Sv: Jaa vad kul att du vill följa min blogg ;D jaa jag åker med SI och jag tycker att de är jättebra :D Man får alltid all hjälp man behöver och sådär !! Från början tyckte jag också att de va lite så oserriösa men det var mest för att jag inte hade hört talas om dem, men ju mer information man fick och ju längre man kom med sin ansökan och sådär ju bättre blev det :D Jag skulle inte viljat gjort något annat val :) Bara säg till om du har fler frågor :D

2009-11-15 @ 21:54:27
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback