tiger wooods? (;

just de, jag fick en paradis ask av fredrik idag = namnsdag.
det tyckte jag var lite fint, rosor igår och nåt spännande på lördag?
han är på G, ELLLLER så har han varit otrogen lika mycket som tiger woods ;P
men om det hände skulle det varit intressant hur han lyckats isf :P heheheh!

tiger woods kan väl ingen ungdå? eller?
hur många brudar har killen haft? 11 läste jag innan .. haha!
JAG LÅG OCKSÅ MED TIGER WOOOODS!!!! (om vi låtsas allihopa kan jag säkert få endel pengar om jag gå ut med detta) - hade varit jävligt nice.
jag gissa på att han varit med MAX 5, dom andra 6 gör samma som jag (;

nåväl, nu ska jag läsa igenom allt en sista gång, sen hoppas vi som FAN på ett G imorgon, och att gränsen är låg!

och imorgon blir det förfest, skjuts till harrys, festa fasen och sen skjuts hem.
fan vad jag kirrade detta fint! - nu ska det bara gå som jag vill också .. haha!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag skyddade den :p Men nu är jag tillbaka igen!

jessicas adress är : jessicasworld.blogg.se

Vad fin design du har, har du gjort den själv :) ?

2009-12-11 @ 01:07:52
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback