satan också!

blev precis JÄVLIGT less!

hade bestämt mig för att åka med sts.
och så kommer jag in på deras hemsida nu och se att dom lagt till en avigft till, på HELA 3350 jävla kronor?
inte nog med att betala först 1900, utan 3350 också .. ingen annan orginisation är så dyr helt plötsligt?

så nu får det bli SI, som jag ifs hade som mål från början.
bara att timmarna är så himla jobbiga där "/ .. men det ska gå! det måste gå ...

nu ska jag bara ändra min julklapps önskning också.
önskade mig dom 1900 i julklapp, och får då typ ingenting mer, men ja nu ... nu kan jag ju få en hel del annat?
har dock typ 2 dar på mig att bestämma mig.
OJOJOJ.

och JÄVLA UNITED!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback