party = döden.

efter att björn, lina, wille, viggo och robin var här igår så drog jag till sara.
även om jag drog lite tidigare för att slippa lina (a)

sara blev glad över min spritflaska hon fick, man skulle blanda med juice och det hade vi dock ingen!

men den såg super god ut, jag kunde inte smaka, jag körde (:
världens tattarfest kan jag lova er, kändes som om vi hamnade mitt i backaryd (: jag hörde inte hemma där, absolut inte ... men jag ställde upp för sara, och för att rädda sofia och nina lite, men jag drog sjukligt tidigt där ifrån.

åkte hem till fredrik och vi spelade ett ganska så kul spel och åt en JÄVLA massa knäck "/ att jag inte skäms?
men det var mysigt, mer juligt än hemma hos oss iaf, och jag vann .. det var väl det bästa av allt? (:

imorgon blir det lite mellandags rea med mamma, ska DRA henne hela vägen in till karlskrona, så kan jag ju handla upp mitt presentkort, det är ju fint det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback