mer snö!

det kom ännu mer snö inatt, kan ni fatta det?
norrlänningar får inte tycka till, ni har jämt snö!
men vi här, längst ner i södra sverige får aldrig snö 3 dar innan julafton, ALDRIG!
kan inte ens räkna på fingrarna hur många årsedan det var snö på julafton, så många fingrar har inte jag!

imorgon är det saras 18 årsdag, jag har kommit på en helt okej present, ska väl försöka köpa den idag!
måste vara tråkigt att fylla såhär tätt inpå julen, även om jag själv inte är bättre, nästa månad är det min tur.
även om jag då blir 19! (; kul ålder, ett år till 20.

det enda tragiska med detta vädret är ju att min bror kanske inte kan komma hem till jul, skulle visst blir kaos på tisdag Halland/skåne/blekinge .. och det är ju självklart den vägen han kör! men jag håller tummen (:

om en timme ska jag på spa med fredrik, ÅÅH det kommer bli så varmt!
hoppas på att varm tunnorna där ute är varma, sist var dom sönder när jag hoppade i "/
OCH det näst bästa av allt är att Thai resturangen istan har öppnat, och jag ska nog se om jag kan får i mig lite mat där ifrån idag (;



Kommentarer
Postat av: frida

Läs min blogg och skriv vad du tycker om Anna Anka :)

2009-12-21 @ 21:39:24
URL: http://kissemjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback