längtan.

märks att det är december, kvällsvädret slog om direkt.
är ju ett par minus ute nu, för första gången faktiskt!
- fredrik ha varit här, jag vann 20 kr på tianlott, inte illa!

ska hoppa till sängen, titta på oth och drömmar mig bort till usa och livet i tree hill.
jag skulle inte klara mig nånstans utan mina boxar, det är det första som packas ner om jag flytta nånstans.
jag är verkligen inte mig själv utan dom, direkt jag sätter igång ett avsnitt .. speciellt förhäxad så blir jag mig själv igen, 40 minuter gläjde! - det går inte att förstå!

sovasovasova, behöver inte ställa klockan, ME LIIIIKKKEEE!

Tre saker som skrämmer mig...

1 hur pengar styr världen.
2 att tjejer är så patetiska som de faktiskt är
3 ingen aning.

Tre personer som får mig att skratta...
1 David Batra
2 Johan Glans
3 Johan Rehborg

Tre saker jag älskar...

1 serier
2 kina mat
3 mamma, farmor och fredrik!

Tre saker jag inte förstår...

1 folk som våldtar
2 boxning, menar riktig jävla boxning tills nån ligger halv dö i ringen.
3 flygrädsla

Tre saker som finns på mitt skrivbord...

1 Coca cola
2 ett glas
3 ett nässpray

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1 åka till usa
2 fallskärms hoppa
3 åka till thailand en gång till.

Tre saker jag kan göra...
1 titta på fotboll flera dar i rad.
2 äta Biff med purjolök 3 veckor irad. alltså runt 21 dagar i sträck.
3 slåss

Tre saker jag inte kan...

1 sova
2 bli full
3 damsuga mitt rum

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...

1 feeder - feeling a moment
2 en katt som spinner
3 regnet mot fönsterbrädan

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1 surfing
2 kunna allt om datorer (det är praktiskt)
3 blir mer taggad till tråkiga saker.

3 favoriträtter...
1 kina mat
2 thai mat
3 vårrullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback