HHAAAHAA!

Har ni kollat Felsms.com någon gång?
det är enormt kul! - kan läsa i flera timmar.
dom skicka fel, snacka skit om en kompis och skicka till kompisen, eller snuks-sms till sin tjej som hamna i pappas mobil istället osvosv (;

Till: One night Stand
Sms: Bruden jag drog hem med såg ju fan ut som en råtta i käften. Det märkte jag i morse.  Att du inte varnade mig. :)
Svar: Killen jag tog hem i natt såg ut som en liten råtta mellan benen. Att du inte varnade mig. TÖNT

Till: Chefen
Sms: Ja ska fan sluta på jobbet:P Min boss tror hon kan bestämma över mig hela tiden. Ja hatar att ta order från tjejer man kan ju inte ens ta dom på allvar
Svar: Du behöver inte sluta du får sparken. Lämna in din skjorta o din keps imorgon.

Till: Pappa
Sms: Tack för igår..Längtar redan efter dig..Du är helt fantastisk med munnen ^^
Svar: Haha..Verkar som ett bra kap MIN SON (hahahhahahaha)

Till:
Mamma
Sms: Fan vad skönt det kommer vara ikväll, har längtat länge med att förlora oskulden <3
Svar: VAD I HELVETE SNACKAR DU OM!!!!KOM HEM PÅ EN GÅNG NU!!!!!

Till: Frun
Sms: Jag känner ingenting för henne längre. Det är helt dött. Jag vill bara vara med dig. Måste få träffa dig i kväll. Heta kyssar /Sonny
Svar: Ok. Men se till att hämta dina saker som står utanför hemdörren innan du åker till den där horan.

okej, det är sorgligt kanske, MEN SJUKT KUL! hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha dom där har jag läst förut, sjukt roligt ju xD

2009-12-29 @ 16:31:21
URL: http://lindasager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback