hej mitt vinterland

gick och la mig med måttligt mycket snö för att vara kallinge.
vaknade upp till 3 dm mer snö än igår (; vi har väl en halv meter nu kanske? lite mindre?
och det bästa av allt, det snöar fortfarande!
finns inte en chans att allt detta kan försvinna till julafton, (men okej man vet aldrig)
men jag tror det kan bli lite vitt i jul åtminstone!

idag är det fjärde och sista advent, det är 4 dar till julafton, 3 dar till granen ska in, till julskinkan ska kokas, till klapparna läggs under granen och till min bror kommer hem!

och som vanligt stör jag mig som fan på tjockis, går inte en dag utan att han ska förstöra någons liv.
om han bara kunde fly sverige en vecka, hade varit så kul att få en bra jul nu utan honom .. nu när vi ha snö.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback