?

nån som följt dansbanskampen?
inte jag iallafall, även om jag är från kallinge och kallingebandet ikväll vann finalen, the playtones.
och även om min lärare är med i det har jag inte brytt mig, hela kallinge är exhalterade.
men ikväll beslutade jag mig för att zappa runt till ettan ibland.
det är inget vidare men kul att dom vann åtminstone (: ... och ja så fult pratar vi!

gjort kladdkaka, skrivit ny önskelista, tittat på en av världens bästa filmer - taken!
ganska ny har jag för mig, och den är så jävla bra! han kan slåss (;

imorgon är det visst maxi cup, kanske man ska se.
jag ska julbaka (kanske) .. julstäda lite, om jag orkar.
jag har många kansken i min lista!

och om 10 minuter är det den 20/12 2009, .. den 20/12 2004 skrev fredrik till mig första gången och så började det.
fyfan vad lång tid, jag blir förvirrad!

och snön fortsätter att falla! det är mycket nu ..
som tydligen ska töa bort den 23 (; soligt och 5 grader på julafton.
HOPPAS INTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback