blond hårfärg = ?

dagen sög.
kalmar sög.
vädret sög.
personen jag hade med mig söööööööööööög.


men så kan det gå, för ofta dock!

linn kom vid halv 5 tiden iaf underhöll mig (: much better!
hon färgade mitt hår, ja vad blev det?
det är inte oranget, men kanske pissgult? fast lite mild piss, hahahaha!
och lite vit i topparna, lite brun, alltså det ska ju vara slingor, vilket resulterade till att det blev hela håret nästintill.
så jag är blandad igen, blond, vit, brun, lite gul, lite rödaktig - det var nog det (:

men jag lovade mig själv att inte färga håret nu förens 2010, det rasade i duschen .. håret alltså.
linn fick klippa till topparna lite, var grymt slitna (inte klippt längden sen typ oktober 2008) - då min frisör praktiskt taget tog bort allt mitt hår!

efter mycket skitsnack, en äcklig pizza, ett avsnitt på one tree hill, cola drickande, ett körkortstest för linns del och en färgklutt i huvudet rikare så åkte hon hem, tråkigt .. det var en fin kväll!

linn: alltså jag har känt att jag vill nysa hela dagen men det kittla bara kvar sig i näsan, jag hatar att inte nysa!!
jag: men titta upp mot ljuset, bruka funkar
linn: jag ha prövat!

(det skulle hon inte sagt, för från halv 5 till halv 11 tiden har hon nysit runt 30-35 gånger, aldrig hört någon nysa så mycket, förkyld som en gris och snora runt i mitt rum, nu ska jag vädra!)

nu har jag utslag på VARENDA arm, säkert efter färgningen, dock aldrig hänt förr, så spännande!

tänkte försöka ladda upp lite bilder, men vill förminska dom i PS först, men nu vägrade min dator att göra om bilder, har ingen plats kvar överhuvudtaget på min hårddisk i datorn, den kan visst rensa bort massa skit, men det ser inte ut att vara skit ... fråga fluff på det tror jag!

Uppdatera: nej jag klickade utan fluffs hjälp, nu har jag 1 gb kvar på hårddisk C, okej ... vi ta bort ALLT nu!
NU SKA DU RENSAS DATORFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback