ARURURGAGGAG!!

Varning för långt inlägg om CP LINAAA!!!

seg dag, bussen var 15 minuter sen för att dom inte skottat vägarna ännu, tröttsamt!
men jag kom till skolan och då är läraren också sen (;
men lektionen varade i max 10 minuter och sen var det fikedags.
segt och jag åkte hem, för mycket folk intryckta i ett litet pilotrum som är typ 1x1 meter.

väl hemma skulle jag ringa till viasat, MEN då var den färdig redan? så nu har jag alla kanaler (:
problem1 har dykt upp, jag har Viasat golf .. auooottcch, är det då någon speciellt Golf tour så kommer tjockis ockupera HELA tvn, en tour håller också på i 5-6 timmar (; (men han kanske inte vet om det?)
nåväl, jag ha fotbolls kanaler! hehe.

drog och fotade, sen hem till björn för att hälsa på honom lite men ÅH jag blir bara arg!
jag blir seriöst galen i huvudet, klia hårsäckarna av mig, Lina gör allt för att förstöra allting.
jag och björn sitter och prata (vi prata inte så ofta) .. hon stör, börja prata om sitt liv osvosv!

såhär kan lina låta - du björn, gå ut och hämta posten ... björn, du måste börja med maten, BJÖRN, du får byta blöja på viggo, eller malin kan du göra det? .. björn, säg till wille att sluta!!!!! OSSSSV

BYT BLÖJA PÅ DITT EGET BARN? GÅ OCH HÄMTA POSTEN SJÄLV DIN LATE FITTA!
själv bara sitter hon där, läser tidningen typ, GÖR INGENTING!

prata jag och björn om ja vad vet jag? nånting, kommer hon ... haha ja jag ha med gjort det.
GUD VAD TRÖTT JAG ÄR! somnade inte förens 1 och sov till BARA till 9?

så säger jag till björn att jag köpt en spikmatta till mamma och tjockis får den också på köpet.
lina: Ja men åh en sån ha jag redan legat på, en timme om dagen .. är ju ingenting!!!!!! men dom är ju så dyra.
jag: nja hittade en för 199 kr
lina: aaah men då är det ingen riktig! inte en sån jag ha legat på iaf .. dom är så dyra.

vadå riktig? spikarna är detsamma din idiot fan.
OCH deras uppforstran, jag och viggo satt med ett pussel, viggo är lite för liten för att fatta vilka som hör ihop, så jag försökte hjälpa han med att lägga alla i samma färg, typ havet tillsammans och gräs tillsammans så skulle det bli lite lättare, och hon: NEJNEJ han kan inte? - men halå, han kan väl få försöka?
sen kommer wille, TA över pusslet, dra i det och slå viggo och lina säger, Viggo du kan väl göra nåt annat så länge? ................................... Eeehehhuum? viggo pusslade först? men nej, Wille gråter mer, så låt han göra som han vill, VI ORKA inte säga till dom.

AJAA långt inlägg men jag blir väl lika sjuk i huvudet som henne!
hon är arbetslös btw, och viggo är 3½ och gå fortfarande med blöja? när hon ändås gå hemma kan hon lära honom, och så skyller hon på björn, VI skulle ju inte låta han ha blöja idag sa vi ju?!!?!?!?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback