aoouch.

jag har sån jääääääääävla huvudvärk, hade kunnat döda!
så imorgon skiter jag fullständigt i religionen, är bara den lektionen, en timme.
jag ha redan redovisat och varit på alla lektioner nånsin där så imorgon orka jag inte.
hatar dock att skolka, värsta jag vet .. visst, jag gör det nån gång från svenskan (dom som haft den läraren förstår) men ingen annan lektion, aldrig, får såna skuldkänslor .. men så tänker man på dom som skolkar lite här och var varje vecka och det gå ju bra ändå, ifs så är jag aldrig över 10 procent sträcket heller, jag bruka ligga runt 3 procent frånvaror och jaja nej imorgon syndar jag!

ska hoppa i säng redan nu, det ha inte hänt på riktigt länge!
ska läsa lite naturkunskap sen somna som en stock!

imorgon ska jag köpa tårta, pluuuuuuuuuuuuuuugggga nåt så fan, slå in present och fira mamma (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback