28 december.

Hali haaalååå.

haft så jävla ont i magen idag, insane!

varit en stund hos fredrik, jomenvisst! spelat spel och ätit lasagne, GUUU vad gott.
lasagne kan vara top5?
1. Kina mat.
2. thai mat.
3. all annan asiatisk mat, friterat typ.
4. mexikans mat.
5. lasagne.


har försökt få mina registeringsuppgifter men det gå åt skogen det där, det är nåt fel på sidan killen skicka.
och jag fick skriva tillbaka på ENGELSKA, när det är seriöst är jag inte duktig, haha!
jag blev helt lam, men jag tror jag fick till lite fina ord, så som tillgänglig, avalible eller nåt (; jag googlade ordet.
blev nog finnemang tror jag!

och jag ha typ glömt duscha på en månad eller två? ...... nej okej så illa är det väl inte, men det klia skapligt mycket i hårbotten, DÅ ÄR DET SKITIGT, skiiitgris! jovisst.

godnatt på er, imorgon ska jag slappa och sen ska jag råna fluff på det nya beatles spelet, yeaah.

OCH jag har kommit på en grej jag stör mig skadligt mycket på, bantning i ÖVERDRIVEN form.
visst finns det dom som behöver det, aaaaaabsolut!
men varför ska en smal människa räkna kallorier, points och det ena och det andra, Ja jag kan alla dessa namn för sofia var galen en gång i tiden (; och ja vi använder min vän som t.e.x!
hon ser ut som vilken smal människa som helst, inte för stor och inte för äckligt smal, och ändås oroa hon sig VARJE DAG?! och jag blir cpig i huvudet när hon gör sådär, men ja jag kan inte hindra det och hon vet vad jag tycker, varför kan man bara inte äta det man vill utan att spy på sig själv, då har man dåligt självförtroende och självkänsla enligt mig, om man inte kna äta en liten kladdkaka utan att behöva träna!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja lasagne är sjukt gott! Speciellt en vegetarisk med kesella, tomatsås och lite mer, är verkligen att rekommendera!:)

2009-12-29 @ 12:06:00
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback